p{text-align:justify!important;} p{text-align:justify!important;}

صنایع غذایی و کشاورزی

اهمیت کشاورزی ارگانیک

در جهان امروز که تقاضا برای محصولات غذایی و دارویی سالم و پایدار رو به فزونی است ، توجه و فعالیت در حوزه کشاورزی به امری مهم مبدل گشته است. کشاورزی ارگانیک تکیه بر روش هایی دارد که از تنوع زیستی حمایت می کنند و سبب کاهش وابستگی به کودها و سموم شیمیایی می شوند . بدین صورت هم سلامت انسانها هم حیات وحش و هم خاک و اکوسیستم را تضمین میکند مجموعه پارتاک با درک این مسئولیت ها به ترویج و توسعه کشاورزی ارگانیک متعهد است. از کاشت گیاهان دارویی گرفته تا تولید محصولات غذایی ، هر مرحله با دقت و توجه به اصول سلامتی انجام می پذیرد.

کاشت صنعتی و گلخانه ای

کاشت صنعتی و گلخانه ای این امکان را فراهم می آورد که محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال پایدار تولید گردد. استفاده از فناوری های پیشرفته ، کنترل شرایط محیطی در گلخانه ها و انتخاب بهترین نوع بذرها ، به مجموعه پارتاک این امکان را می دهد تا محصولاتی سالم، ارگانیک و با کیفیت بالا در شرایطی ایده آل پرورش یابند. در رویکرد این مجموعه ، کشاورزی صنعتی حفاظت از تنوع زیستی و کاهش استفاده از مواد شیمیایی اولویت دارد. یکی از اهداف آن ها حفاظت از سلامت آب و خاک در عین تضمین کیفیت بالای محصولات در زنجیره های غذایی است. گروه پارتاک از روش های نوآورانه برای تولید طیف وسیعی از محصولات از جمله میوه ها ، سبزیجات ، گیاهان دارویی و غیره استفاده می کند . تمامی این محصولات با نظارت دقیق و استانداردهای بالا با هدف حفظ کیفیت و ارزش غذایی بالا تولید میشوند.
2qaza

تهیه خوراک دام و تأثیر بر کیفیت محصولات

همچنین در راستای تأمین زنجیره غذایی ، تهیه خوراک دام سالم و با کیفیت از دیگر تعهدات گروه پارتاک است. این امر علاوه بر تضمین سلامت دام ها و احساس رضایت و اطمینان صاحبان آن ها ، منجر به ارتقاء کیفیت ، بهبود طعم و ارزش غذایی بالای محصولات گوشتی و لبنی خواهد شد.

تولید روغن های ارگانیک و پروتئین های گیاهی

در مجموعه پارتاک روغن های ارگانیک از بهترین دانه های روغنی با استفاده از روش های مدرن و بهداشتی تولید می شوند. در فرآیند روغن کشی و تصفیه تلاش می شود ارزش غذایی و خواص طبیعی روغن ها حفظ گردد و از هیچ گونه افزودنی یا مواد شیمیایی استفاده نشود. یکی دیگر از فعالیت های گروه پارتاک تعهد به تولید پروتئین های گیاهی بر پایه محصولاتی طبیعی و سالم مانند سویا است.
p{text-align:justify!important;}